2019. január 8., kedd

Egy csipet átmentett karácsony

A karácsonyi dekoráció nagy részét már eldobozoltam, de nem volt szívem mindent eltenni. Mi nem itthon töltöttük az ünnepeket, nem volt lehetőségem kiélvezni ezt a képet. Így pedig, hogy éppen szállingózik a hó, különösen szívet melengető ránézni az otthonunk eme pontjára. Ilyen a hangulat most a kis dekor-sarkomban, az egyetlen helyen a lakásban, ahol a kislányom egyelőre nem tud garázdálkodni. Bár már most lelkesen mutogat, hogy "Dísz, dísz!", így gondolom, csak idő kérdése, mikor tol a komód elé egy széket és ismerkedik meg közelebbről az üveggömbökkel és kerámia angyalokkal...
Addig azért még ki merek tenni törékeny dolgokat is.





 Kedves kis téli kis dekorációm ez a madárkás szív, amit még tavaly januárban hímezgettem. Eredetileg kifejezetten erre a karácsony utáni időszakra szántam, amikor a karácsonyi díszek már, a húsvéti díszek még a dobozokban lapulnak, és nem vágyunk még annyira a frissebb színek után. Mert bevallom, én azért szeretem a januárt és a februárt is... :) Aztán annyira megkedveltük ezt a kék madarat, hogy egész évben kint maradt. Karácsonykor is. :) 





A madárka mintáját és az ötletet Modeszta oldalán találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése