2016. december 15., csütörtök

Keresztszemes szívek

Életemben először eladásra is csináltam kézműves díszeket. Egy adventi jótékonysági vásárra vállaltuk egyik kedves barátnőmmel keresztszemes hímzéssel díszített szívek és horgolt hópihék készítését. Ennek megfelelően iparkodtam is nagyon, talán még inkább, mint mikor magunknak alkotok valamit (pedig azért akkor is nagyon igyekszem ám!), hiszen rá kell szolgálni a vevők bizalmára.




Sajnos csak néhány hevenyészett fotót tudok mutatni, ugyanis csak az indulás előtt volt alkalmam lefotózni őket (mostanában a természetes fény és én ritkán tartózkodunk egyszerre egy helyiségben, na meg nem is készültem el egy héttel korábban...). Remélem, azért ötleteket tudtok meríteni. Egy szív akár egy este alatt is elkészülhet, kedves ünnepi dekorációi lehetnek a lakásnak. Még egyáltalán nem keső nekiállni!

Szeretem szívek, szeretem alapanyagok, szeretem minták. Tilda szabásmintát használtam és először varrtam íveket varrógéppel. :)

Mutatom egyesével is.

Szív szívben a zene szerelmeseinek. 



Kedves tekintetű őzike testvérek.



Klasszikus karácsonyi hangulat ihlette hintaló.



Egyszerű, nemesen szép zöld fenyő.



Ajándékokkal megrakott szánkó vidéki hangulatban.



Nos, a sorozatgyártásból azt hiszem, nem fogok rendszert csinálni, kissé stresszes dolognak tartom. :) Mégis, mivel mindegyik egy picit más lett, összességében nagyon élveztem az alkotást és igazság szerint kicsit nehéz szívvel adtam őket át a vásár szervezőinek. Remélem, az új tulajdonosok is annyira fogják szeretni, mint én...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése