2018. március 22., csütörtök

Babakelengye II. A zsebes tároló

Régóta szeretném már megmutatni a babakelengye további részeit. Ki gondolta volna, hogy az elkészítése gyorsabban megy, mint a blogon való bemutatása? Az összes darab közül talán ez a zsebes tároló sikerült a legjobban, erre vagyok a legbüszkébb. :) Saját elképzelés alapján, szabásminta nélkül csináltam meg, elszöszmötöltem vele 2-3 napon keresztül. Emlékszem, már 8 hónapos várandós voltam, két héten át szinte minden nap a varrógép felett ültem. És milyen jól tettem, mert ahogy hajtottam a pedált, sokat mozgattam a lábaimat és nem vizesedett a bokám. :) :) A kiságy rácsára kötöttük, remekül elnyeli azokat az apróságokat, amik egyébként szanaszét kallódnának a lakásban. Tárolunk benne cumisüveget (amit egyébként soha nem használunk...), orrszívót, csörgőket, plüssállatokat, lázmérőt, orrspray-t.


Az alsó, nagyobb zsebekben elférnének a pelenkák és a törlőkendő is.

A felső zsebekben apróbb tárgyakat, játékokat tudok tárolni.

Fanni a fáni és Keljfelmása. Fanni szundikendő, Mása pedig egy nagy piros orosz baba, a kislányom első kedvenc játéka. Már egy hónaposan jókat játszadozott vele. :)

A nagynéni ajándéka :)

Eredetileg a pelenkázó mellé szántam a kiságyat, és a pelenkázáshoz való kellékeket tároltam volna benne, de az az elrendezés végül nem tűnt praktikusnak. Azért így is klasszul "belaktuk". :) És különben sem maradunk már sokáig itt, az új otthonunkban is biztosan megtaláljuk majd a helyét és a funkcióját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése