2016. május 17., kedd

Fiúk kizárva! - Ajándékok lányoknak

Csajos holmik következnek! :)
Az utóbbi hetekben a család ifjabb lánytagjainak készítettem ajándékokat. Mióta részt vettem a tárcavarró workshopon, nincs nehéz dolgom eltalálni, mivel lepjem meg a lányokat a családban és a barátaink között. :)

 

Két tárca és egy keresztszemes könyvjelző készült. A kéket ballagásra varrtam az unokahúgomnak.


A könyvjelző egy lassan iskolás lányka könyveiben segít majd tájékozódni. Ezt  a mintát keresztszemes készletből készítettem el. Jó szívvel ajánlom kezdő öltögetőknek, minden alapanyag benne van, és egy ilyen könyvjelzőt pár nap alatt kényelmesen ki lehet hímezni.


A rózsaszín kisebb méretű tárcát pedig szülinapra készítettem el. Imádom ezt az anyagot, van még belőle szerencsére... :)
Háttérben a saját táskám.


Van ám segítség a tárcavarráshoz akkor is, ha nem tudtok részt venni a kis tanfolyamon. A http://tetszikencsinaltam.blogspot.hu/ honlapon szabásminták és részletes fényképes leírások várnak mindenkit a tárcakészítés minden csínjáról-bínjáról. Próbálkozzatok bátran!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése