2015. november 27., péntek

Őszi koszorú a kertből

Amennyire időm engedi, szeretek évszaknak megfelelő dekorációkat készíteni. Nem mindig nyílik erre mód és idő, de az igyekezet megvan. Az őszi dekoráció eddig egy zászlófüzérben merült ki, de mindenképpen szerettem volna még legalább egy ajtókoszorút is. Aztán csak telt az idő, csak nem jött az ihlet, az alapanyagok, sehogy sem állt össze a kép, közben meg már mindjárt vége az ősznek. Már majdnem lemondtam róla, mikor egyik hétvégén hazamentem Anyuékhoz. Sétálgattam az őszi kertben és egyszerre megvilágosodtam. Minden karnyújtásnyira volt tőlem a koszorúmhoz. Fogtam szépen a metszőollót és nekiláttam a gyűjtésnek.



Először is vágtam úgy 30-35 fűzvesszőt, piros és narancssárga bogyókat, éger termést, borostyán- és tujaágakat, néhány szál kalászt, zsályaleveleket, mogyorószemeket, színes leveleket, egy hortenziavirágot és némi varjúhájat.
A fűzvesszőket kétfelé osztottam, egyforma hosszúra vágtam őket és megcsavarva koszorúvá formáltam. Nagyjából kétszer olyan hosszú vessző kell, mint az áhított koszorú kerülete. A vesszők egyik végét a közepéhez igazítottam, a másik végét pedig körben rátekertem, hol a koszorú alatt, hol fölötte vezetve a szálakat. Az egyiket tujával, a másikat borostyánnal borítottam be, majd erre rögzítettem minden mást. Virágkötő drótot és ragasztópisztolyt használtam.




A borostyános azóta az Anyuék, a tujás a mi bejárati ajtónkat díszíti. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése